O co chodzi?

Autorami tego bloga są Jacek Karaszewski i Marcin Talarek, a Internet nie zastąpi telewizji.

Obaj przepracowaliśmy kilka lat w branży reklamy internetowej, ale dość szybko okazało się, że siła rażenia Internetu oderwanego od innych mediów jest dosyć mocno przereklamowana (co nie znaczy, że nie jest bardzo silnym medium). Dlatego będziemy pisać o wszystkich środkach przekazu, o komunikacji jako takiej i – możliwie rzadko – o reklamie. I nigdy nie napiszemy o Web 2.0.

A dlaczego 29,99? To tytuł świetnej, bardzo celnej powieści Frédérica Beigbedera poświęconej branży reklamowej. Akurat leżała na widoku, kiedy wymyśliliśmy koncepcję bloga.

Marcin pracuje w dziale kreacji agencji Max Weber.
Jacek [e-mail] działa w ramach teamu kreatywnego Endorfine.

One Response to “O co chodzi?”

  1. Beata Says:

    Hello,
    Fajna strona. Jesli Max Weber szuka kreatywnej, młodej zdolnej abstrakcyjnej asystentki (docelowo – art’a) to wykształcona SPecjalistka ds Reklamy zdobywająca doswiadczenie chętnie spełni swoje marzenia o pracy w reklamie. (fakmi, wyszlo jak anonsik matrymonialny po 23-ej…) Ha ha ha. Miłego dnia. Betty

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: